w ,

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna biernacka

Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji.

Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Jako creative group head, wspólnie z Maciejem Koziną, odpowiadała za zarządzanie jednym z zespołów kreatywnych agencji. W październiku 2016 r. Biernacka i Kozina awansowali na stanowisko deputy creative directorów i odpowiadali za zarządzanie całym zespołem kreacji. W zarządzaniu działem kreacji Biernacką będzie wspierał Maciej Kozina, deputy creative director.

Joanna z branżą reklamową związana jest od 1998 roku. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (złoty i srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. Grand Prix), The Sabre Awards (srebro) oraz wszelkie kolory statuetek KTR (w tym dwie nominacje do Grand Prix). Współtworzyła tak rozpoznawalne kampanie jak “Język Polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą nju mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nest bank z nową kampanią wizerunkową

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

Barbara jakimiec-wieruszewska

Barbara Jakimiec-Wieruszewska Head of Digital w OS3