nie mamy tego artykułu, ale mamy inne 🙂
Marketing marki Uniqlo: Lifewear i zrównoważony rozwój
Uniqlo, japońska marka odzieżowa, zdobyła globalne uznanie dzięki swojej unikalnej strategii marketingowej i innowacyjnemu podejściu do mody. Firma, założona w 1949 roku przez Tadashi Yanai, przekształciła się z małego sklepu odzieżowego w międzynarodową markę z setkami sklepów na całym świecie. Jakie są kluczowe elementy strategii marketingowej i biznesowej, które przyczyniły się do sukcesu Uniqlo? Filozofia […] Więcej
32 Views
w e-commerce, MarketingMikromarketing, czyli jak skoncentrowanie na konkretnej grupie odbiorców może przynieść większe zyski
Im lepiej firma zna swoich klientów, tym skuteczniej może dopasować oferty do ich potrzeb i tym samym – wypracować większe zyski. Nie wspominając już o tym, że kupujący, który dostanie dokładnie to, czego potrzebuje, będzie zadowolony z całej transakcji, chętniej poleci firmę innym i istnieje duża szansa, że wróci po więcej. Aby jednak osiągnąć ten […] Więcej
81 Views
w Marketing, Branding, Strategia marketingowaMarketing dóbr luksusowych – strategie marek
W świecie marketingu, luksusowe produkty stanowią wyjątkową kategorię, która wymaga specyficznych strategii i głębokiego zrozumienia psychologii konsumenta. Luksus to nie tylko cena, ale także prestiż, jakość i ekskluzywność. Jakie mechanizmy psychologiczne stoją za skutecznym marketingiem luksusowych produktów? Oto kilka kluczowych aspektów. 1. Poczucie elitarności i wyjątkowości Jednym z głównych czynników, które przyciągają konsumentów do luksusowych […] Więcej
120 Views
w Kampanie reklamowe, kampanie produktoweYoung Leosia x Orbit® Refreshers
Młoda artystka Young Leosia, zdobywająca popularność na polskiej scenie muzycznej, została ambasadorką marki Orbit® Refreshers. W ramach współpracy z Mars Wrigley, Young Leosia promuje nowy produkt, zachęcając konsumentów do „poczucia mocy smaku”. Dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z. Young Leosia […] Więcej
113 Views
w Kampanie reklamowe, kampanie produktoweAgencja Kierunek Kreatywny z kampanią dla Pracowni Sprzętu Alpinistycznego Małachowski
Kierunek Kreatywny przygotował właśnie nową kampanię promującą śpiwory dla Marki Małachowski. Kampania wystartowała tuż po majówce i potrwa dwa miesiące. Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez Kierunek Kreatywny (@kierunek_kreatywny) Bohaterami kampanii są wybrane produkty z portfolio marki, które zostały przedstawione w bardzo bezpośredni sposób mówiący o cechach funkcjonalnych i przeznaczeniu produktów. […] Więcej
177 Views
w copytwiting, Informacje prasowe, MarketingCzym się różni copywriting B2B i B2C?
Wiele współczesnych tendencji sugeruje, że copywriting B2B i B2C staje się coraz bardziej istotnym narzędziem. Jego celem jest przekonywanie potencjalnych klientów, aby zwrócili uwagę na Twoją firmę zamiast przeglądać jedynie wyniki wyszukiwania Google. Nie można jednakże zapominać o istotnej różnicy między ogłoszeniem o pracę w lokalnej kawiarni a broszurą, która ma za zadanie przyciągnąć klientów […] Więcej
Budowanie widoczności marki online dzięki outreach marketingowi
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest prostym zadaniem, nawet przy szerokim wachlarzu możliwości, jakie daje współczesny […] Więcej
187 Views
w Kampanie reklamowe, kampanie społeczneStorytel x SEXEDPL startują z kampanią „(Nie) mówmy o seksie”
Storytel startuje z kampanią „(Nie) mówmy o seksie”, w ramach której w aplikacji pojawiło się 6 słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z nim tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL. Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers. Nie mówmy o seksie! […] Więcej
184 Views
w Badania marketingowe, Praca w branży40 proc. Polek i Polaków wykorzystuje komputer, na którym pracuje, do szukania innej pracy
Niewiele ponad połowa Polek i Polaków pracuje na komputerze zapewnionym przez pracodawcę. Z osób pracujących na prywatnym sprzęcie 31 proc. zostało do tego zmuszonych, ponieważ pracodawca nie udostępnił im komputera. Zdaniem ⅓ respondentów i respondentek, korzystanie z prywatnego sprzętu w pracy powinno być zakazane. Tyle samo osób chciałoby kar za używanie służbowego sprzętu do celów […] Więcej
160 Views
w offtopPS Vita. Jedna z najbardziej niedocenionych konsol
Historia PS Vita to zarazem historia jednej z największych wpadek w dziejach Sony. Konsola, która miała zdominować rynek mobilnej rozrywki, okazała się spektakularną klapą. Rozczarowujące wyniki sprzedaży miały wiele przyczyn. Z pewnością nie było wśród nich jednak gier. Tytuły, które ukazały się na tę konsolę robią wrażenie nawet dziś, ponad dziesięć lat po jej premierze. […] Więcej
160 Views
w Informacje prasoweJarosław „paszabiceps” Jarząbkowski bohaterem krótkometrażowego dokumentu
Jarosław „paszabiceps” Jarząbkowski, ikona serii gier Counter-Strike i jeden z najbardziej rozpoznawalnych graczy w historii e-sportu to bohater najnowszego, krótkometrażowego dokumentu produkcji Betclic Studios – „The story of Papito”. Film powstał w ramach konkursu Papaya New Directors, a premierze towarzyszy publikacja godzinnej, osobistej rozmowy z Jarząbkowskim w cyklu Betclic Podcast. Gwałtowny rozwój światowego e-sportu rozpoczął […] Więcej
209 Views
w LudziePiotr Opłotny Head of Strategy w Value Media
Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media (Group One) na stanowisko Head of Strategy. To kolejne silne wzmocnienie kompetencji biznesowych i strategicznych Value Media. W marcu do agencji dołączyły także Natalia Załęcka jako Chief Business Officer, Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager. Piotr […] Więcej
327 Views
w Kampanie reklamowe, Kampanie promocyjneBig Mac®. Big Mac wśród burgerów
Król złotych łuków, który od ponad trzydziestu lat rozpala podniebienia fanów Maka nad Wisłą. Faworyt wśród wielbicieli pozycji z soczystą wołowiną. Burger, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Big Mac to jednym słowem ikona McDonald’s. Teraz do wypróbowania w dwóch nowych wariantach: Big Mac Bacon i Big Mac BLT. Ale to nie koniec niespodzianek – […] Więcej
366 Views
w LudzieAgencja Whites powołuje komórkę ds. Generative Engine Optimization
W odpowiedzi na zmieniające się trendy w zachowaniach konsumentów poszukujących informacji o marce i produkcie w cyfrowym świecie, agencja digital marketingowa Whites ogłasza utworzenie nowej komórki specjalizującego się w Generative Engine Optimization (GEO). Kierowanie tym przedsięwzięciem obejmie Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski, który pełnił funkcję Innovation Lead Whites. Generative Engine Optimization (GEO) to nowa dziedzina w marketingu cyfrowym, […] Więcej
250 Views
w Kampanie reklamowe, Kampanie promocyjneNowa kampania Orange „Ooo”
„Ooo”, za nami premiera wiosennej kampanii Orange dla Firm, którą przygotował Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki. Nową komunikację marki charakteryzuje autentyczność, dynamika i bliskość z konsumentami. W wiosennej kampanii, skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw marka stara się być jak […] Więcej
211 Views
w offtopJakie są zarobki informatyków w Polsce i za granicą?
W sektorze IT, poziom wynagrodzeń informatyków jest uzależniony od różnych czynników, w tym od doświadczenia, specjalności oraz miejsca pracy. Przyjrzymy się, jak wyglądają zarobki w tej szybko rozwijającej się dziedzinie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Zarobki informatyka programisty w 2024 roku Programowanie to jedna z najbardziej opłacalnych specjalności na rynku pracy. Według […] Więcej
351 Views
w Kampanie promocyjne, Kampanie reklamoweMcDonald’s z nową kampanią Employer Brandingową
Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu – Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu. 10 kwietnia […] Więcej
390 Views
w offtopSłuchawki bezprzewodowe – jakie wybrać? Na co zwrócić uwagę?
Poznaj, jak wybrać najlepsze słuchawki bezprzewodowe dla siebie. Od modeli budżetowych po zaawansowane opcje – odkryj urządzenia, które odmienią Twoje doświadczenia z muzyką. Jak wybrać odpowiednie słuchawki bezprzewodowe? Kluczowe kryteria Wybierając słuchawki bezprzewodowe, stajemy przed trudnym zadaniem ze względu na obfitość dostępnych opcji. Aby ułatwić decyzję, warto skupić się na kilku kluczowych aspektach dostosowanych do […] Więcej
583 Views
w offtopKim jest influencerka Faustyna z Genzie?
Faustyna z Genzie, znana także jako Faustyna Fugińska, to postać, która zdobyła popularność na platformach mediów społecznościowych. W wieku zaledwie 23 lat stała się źródłem inspiracji dla wielu młodych osób, demonstrując, że sukces w sieci to efekt ciężkiej pracy, autentyczności oraz pasji. Jej doświadczenia, pełne przeszkód i osiągnięć, ukazują, jakie wyzwania i możliwości wiążą się […] Więcej
460 Views
w Marketing, Badania marketingoweGen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt lojalnego. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji […] Więcej
652 Views
w e-commerceSzukaj wielu na Allegro – jak znaleźć najlepsze oferty w mgnieniu oka?
Allegro Szukaj wielu to funkcja, dzięki której kupujący może błyskawicznie wyszukać sprzedawców oferujących kilka interesujących go w danym momencie produktów. Tym samym, znacząco przyspiesza i ułatwia proces kupowania na portalu. Choć przynosi korzyści głównie kupującym, warto się jej przyjrzeć również jako sprzedawca. Ostatecznie prowadzi bowiem do zwiększenia konwersji. Na czym polega funkcja szukaj wielu na […] Więcej
489 Views
w Badania marketingoweUdział kobiet w reklamach rośnie, ale to jeszcze wcale nie przesądza o pozytywnych zmianach – raport CreativeX
Mówi się, że reklamy mają moc zmieniania świata. Niestety, gdyby z tą świadomością przyjrzeć się obrazowi kreowanemu we współczesnych przekazach marketingowych, wnioski nie byłyby optymistyczne. Udział kobiet w reklamie wprawdzie rośnie, ale kreowane obrazy wciąż odzwierciedlają obecne i krzywdzące podziały ze względu na płeć. Jak podaje CreativeX, istnieje zresztą jeszcze więcej luk reprezentacyjnych. Mowa tu […] Więcej
522 Views
w content marketing, MarketingBłędy w content marketingu – 7 grzechów głównych popełnianych przez twórców contentu
Content marketing może przynieść wiele korzyści, ale to wszystko pod warunkiem, że umiejętnie się z niego korzysta. Niestety pewne błędy w content marketingu mogą skutecznie przyćmić potencjał tego narzędzia i zamiast korzyści przynieść tylko rozczarowanie. Warto więc poznać 7 największych błędów popełnianych przy tworzeniu contentu, by wiedzieć, czego nie robić przy opracowywaniu własnych treści. 1. […] Więcej
424 Views
w Kampanie reklamowePromocja filmu „Omen: Początek” na Twitchu
Pierwsza taka akcja na Twitchu – cofające się streamy u popularnych twórców gamingowych. W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. Akcja promocyjna odbyła się […] Więcej
424 Views
w Kampanie reklamowe, kampanie produktowe, kampanie społeczneMarka Dove zobowiązała się do nieużywania wizerunków wygenerowanych przez AI
Dwadzieścia lat temu marka Dove zainicjowała rewolucję w postrzeganiu piękna, ujawniając szokującą prawdę, że zaledwie 2% kobiet na świecie czuło się pięknymi. Od tego momentu Dove dąży do tego, aby pozytywne doświadczenia związane z pięknem były dostępne dla każdego, wyzywając społeczeństwo, media i branżę kosmetyczną do rozszerzenia swojej reprezentacji, zachowania przejrzystości w obliczu cyfrowych manipulacji […] Więcej
555 Views
w Social mediaJak zostać influencerem na Instagramie? Najważniejsze rzeczy, o których trzeba pamiętać
Wielu twórców zastanawia się, jak zostać influencerem na Instagramie. I choć nie ma na to jednego, niezawodnego przepisu, to istnieją pewne czynności, które zdecydowanie mogą wspomóc proces pozyskiwania obserwujących i tworzenia więzi z grupą docelową. W takim razie jakie aspekty są najważniejsze i na co zwrócić uwagę, budując swoje konto na Instaramie? Jak zostać influencerem […] Więcej
457 Views
w e-commerce, Badania marketingoweJak kupuje Gen Z? Ponad 86% młodych Polaków przynajmniej raz w miesiącu kupuje online lub w aplikacji mobilnej
Łatwy dostęp, szybkość procesu oraz sprawne, intuicyjne rozwiązania odgrywają ogromną rolę w decyzjach zakupowych pokolenia Z (urodzonych w latach 1997–2010). Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż 86,2% robi to przynajmniej raz w miesiącu bądź częściej. […] Więcej
326 Views
w content marketing, SEOSkuteczne treści to te uwielbiane zarówno przez czytelników, jak i algorytmy. Jak połączyć wartościowy content z dbałością o SEO?
Z jednej strony internauci stają się coraz bardziej wymagający i oczekują naprawdę dobrych treści, z drugiej muszą przecież jeszcze jakoś na nie trafić. Obecnie więc znaczenie ma wartościowy content i SEO, przy czym żadna z tych kwestii nie może funkcjonować samodzielnie. Pytanie tylko, jak zadbać, by tekst był zarówno wartościowy dla czytelnika, jak i dla […] Więcej
391 Views
w e-commerceCzym jest współczynnik odrzuceń i jak go zmniejszyć?
Strona internetowa, która przyciąga wielu użytkowników, to za mało. Duże znaczenie ma także to, ile tych osób rzeczywiście dokonuje zakupu, podejmuje konkretne działania, a przynajmniej zapoznaje się z informacjami na stronie zamiast po chwili zamknąć okno przeglądarki. Ważnych informacji w tym zakresie dostarcza współczynnik odrzuceń. Jakie ma znaczenie dla biznesu online i jak zmniejszyć jego […] Więcej
457 Views
w e-commerce, MarketingWojna cenowa: dlaczego nie warto konkurować ceną i co zrobić, gdy oferta innych firm jest tańsza?
Istnieje wiele sposobów na przekonanie klienta, by skorzystał z konkretnej oferty, zamiast udać się do konkurencji. Niektórzy stawiają na budowanie pozycji eksperta, inni na zaangażowaną społeczność, ale niestety są i tacy, którzy postanawiają osiągnąć ten efekt poprzez obniżanie cen. Problem w tym, że wojna cenowa nigdy nie jest dobrą strategią. Dlaczego nie warto się na […] Więcej