w

Gigantyczne kanapy IKEA w łódzkim

Gigantyczne kanapy ikea w łódzkim

W czerwcu, w parkach, na placach i skwerach trzech miast województwa łódzkiego stanęły gigantyczne kanapy IKEA Łódź, w barwach nawiązujących do logotypów tych miejscowości. Celem kampanii, realizowanej pod hasłem „Dobrze, że IKEA jest tak blisko” jest zwrócenie uwagi na bliskość sklepu IKEA, dzięki zaprezentowaniu najpopularniejszego modelu kanapy KLIPPAN w specjalnej wersji XXL, którego forma pozwala na miłe spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Akcja IKEA Łódź realizowana w Tomaszowie Mazowieckim, Bełchatowie i Piotrkowie Trybunalskim przygotowana została z myślą o mieszkańcach tych miast, przy współpracy z lokalnymi Urzędami. Każda miejscowość otrzymała dedykowaną kanapę, której wzór nawiązuje do logotypu lub herbu miasta. Kampania ma na celu zapewnienie komfortu wypoczynku w charakterystycznych, często odwiedzanych przez mieszkańców miejscach wybranych miejscowości.

„IKEA znana jest z praktycznych i komfortowych mebli idealnych do każdego domu i mieszkania. Postanowiliśmy komfort ten przenieść także do przestrzeni miejskiej w regionie łódzkim i dać mieszkańcom trzech wybranych miast możliwość spędzenia wolnego czasu na naszych wielkich sofach. Chcemy, aby kanapy w barwach Tomaszowa Mazowieckiego, Bełchatowa i Piotrkowa Trybunalskiego stały się miejscem spotkań i relaksu przez cały okres wakacji, a nawet dłużej” – powiedziała Dagmara Kapitułka-Wojdak, Marketing Manager IKEA Łódź.

W Tomaszowie Mazowieckim, na Skwerze Niepodległości stanęła czerwona kanapa w żółte kropki. Kanapa dedykowana mieszkańcom Bełchatowa nawiązuje do nowej identyfikacji wizualnej miasta – jest biała, w delikatne, pomarańczowe fale symbolizujące moc, dynamizm i przepływ energii. Stanęła w ścisłym centrum – na Placu Narutowicza. Z kolei kanapa dla Piotrkowa Trybunalskiego idealnie odwzorowuje logotyp miasta – biało-niebieską szachownicę z czerwonym kwadratem. Gigantyczna sofa stanęła w parku Jana Pawła II, pod „Żaglówkami”.

Źródło: mat. Prasowe
źródło: mat. Prasowe

Obok kanap ustawione zostały drogowskazy, które w myśl hasła „Dobrze, że IKEA jest tak blisko” wskazują odległość do sklepu IKEA Łódź.

Kanapy mierzą 5 metrów długości i 1,7 metra wysokości. Kształtem nawiązują do sofy KLIPPAN – najpopularniejszego modelu dostępnego w sklepie IKEA. Kampania trwa od połowy czerwca i zakończy się jesienią.

Źródło: mat. Prasowe
źródło: mat. Prasowe

Akcja jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Przysiądź się”, zrealizowanej w Łodzi, której celem było zapewnienia komfortu odpoczywania w przestrzeni miejskiej. Kampania została wyróżniona w tegorocznej edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, w kategorii „experiental marketing”.

Więcej informacji na temat IKEA Łódź można znaleźć na stronie http://www.ikea.com/pl/pl/store/lodz

Wartościowy content i seo

Entuzjaści kosmetyków chętniej korzystają z Internetu

Co ma wspólnego sinatra z nowym golfem?

Co ma wspólnego Sinatra z nowym Golfem?