Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Przeprowadzka Serca i Rozumu

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął decyzję o rebrandingu wszystkich usług stacjonarnych. Przekładając na polski oznacza to, że już niebawem Orange stanie się marką handlową wszystkich usług TP. Gdyby informacja ta pojawiła się 1 kwietnia, spokojnie można by ją uznać za udany primaaprilisowy żart.

źródło: neostrada.info.pl

Fakty mówią jednak za siebie. A co dokładnie? W uzasadnieniu decyzji padają argumenty, że zmiana przełoży się na poprawę usług stacjonarnych TP, a klienci dzięki temu będą mogli otrzymać nowoczesne rozwiązania łączące technologie stacjonarne i mobilne.

Wszystko pięknie. Ale jaki los czeka Serce i Rozum – kultowych bohaterów kampanii reklamowej TP? Urocze maskotki zdobyły serca tysięcy widzów, a na swoim oficjalnym facebookowym profilu mają – uwaga – ponad 818 tys. fanów. Czeka je przeprowadzka do nowego pomarańczowego domu. Fani Serca i Rozumu zdają się być pogodzeni z zaistniałą sytuacją i póki co cieszą swoje oczy nowym spotem reklamowym dokumentującym zmianę adresu zamieszkania dwóch maskotek.

Temat jest interesujący, bo chyba pierwszy raz spotykamy się z “przeprowadzką” brand hero. Czy Ci bohaterowie są na tyle słabo byli kojarzeni z marką, że można ich swobodnie przerzucić do innej? Na to pytanie odpowiedział nam Pan Paweł Tkaczyk – specjalista od marek :

Myślę, że sytuacja jest odwrotna. Serce i Rozum to brand heroes, którzy są bardzo dobrze kojarzeni i lubiani – dużo lepiej, niż marka TP. Śledzimy perypetie Serca i Rozumu, a nie akcje marketingowe TP. Zatem na dziś nie widzę problemu. W przyszłości wyzwaniem będzie połączenie np. dzisiejszej komunikacji Orange („stworki” z kulek) z dzisiejszą komunikacją TP. Tego posunięcia jestem bardzo ciekawy.

 

Czekamy więc na rozwój sytuacji 🙂