Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią dla Google Pay w Polsce

Google Pay to płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W internecie pozwala płacić wszędzie tam, gdzie widnieje logo Google Pay – wystarczy jedno kliknięcie. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla klientów kilkunastu polskich banków i instytucji finansowych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay).

– Każdemu z nas zdarzyło się zapomnieć portfela wybiegając na szybkie zakupy – w takiej sytuacji możliwość płatności telefonem jest nieoceniona – mówi Aleksandra Kalinowska-Nowak, Country Marketing Manager, Google Polska.- Z kolei w internecie Google Pay pozwala niemal błyskawicznie dokonać zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania danych.  I na tym skupiliśmy się w przekazie kampanii.

Przygotowanie kreacji na polski i ukraiński rynek powierzono agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.

W czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, płacenie z Google Pay oznacza dużą wygodę, możliwość robienia zakupów o każdej porze, a także w okolicznościach, kiedy tego nie przewidzieliśmy –  zwraca uwagę Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. – Na przykład podczas wieczornego biegania, kiedy nie zabraliśmy portfela. Albo bez potrzeby wychodzenia z domu, kiedy przyjdzie nam ochota na pizzę. Takie sytuacje z humorem pokazaliśmy w spotach. Natomiast w kreacjach outdoorowych, za pomocą gry słów, podkreśliliśmy jak różnorodne mogę być zakupy z Google Pay. Mają one także bardzo lokalny charakter w każdym z miast. Na przykład we Wrocławiu informują o możliwości zbliżeniowego płacenia za bilety w komunikacji miejskiej czy innych lokalnych atrakcjach.

Na polskim rynku Google Pay promowane będzie poprzez 15 i 30-sekundowe filmy emitowane w internecie, w telewizji oraz w kinach, a także kampanią internetową oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Natomiast na Ukrainie działania realizowane będą w internecie, na outdoorze i w kinach.

Kampania w naszym regionie potrwa do końca roku. Media zaplanowały i zakupiły Essence Global (online) oraz Media Direction OMD (telewizja, outdoor). Filmy reklamowe wyreżyserował Mike Andrews, a za produkcję odpowiada F25.

Kampania jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem “Google Pay. Pay for whatever, whenever”, która niemal równolegle rusza w USA i Australii.

Osoby odpowiedzialne:

Tymon Kokoszka, Google Pay Marketing Manager

Asia Perek, Google EMEA Creative Strategy Lead

Łukasz Pietrzak, Google Consumer Brand & Marketing Lead

Mikołaj Sadowski, Chief Creative Officer & Partner

Magda Kozanowska, Managing Director & Partner

Marta Krawiec, Account Manager

Martin Winther, Creative Director & Partner

Grzegorz Paraska, Senior Copywriter

Anna Gadecka, Senior Copywriter

Mike Andrews, Director

F25, dom produkcyjny

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *