w

Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™

Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.

W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.

Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec – potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.

 

Kampania Pyszne.pl w ramach EURO 2020

Nic tak nie cieszy, jak oglądanie meczu przy smakowitym jedzeniu. W Polsce miłość do piłki i jedzenia jest szczególnie silnie zakorzeniona w kulturze. Uwielbiamy dzielić się sportowymi emocjami tak samo, jak kochamy dobrze zjeść.

Dlatego Pyszne.pl, najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce, został sponsorem EURO 2020 – niecierpliwie wyczekiwanych rozgrywek, które odbędą się pomiędzy 11 czerwca a 11 lipca tego roku w różnych miastach w Europie, w tym w Sankt Petersburgu i Sewilli, gdzie reprezentacja Polski rozegra mecze fazy grupowej.  

Tak wyjątkowe partnerstwo Pyszne.pl z UEFA zobowiązuje, dlatego też w kampanii serwisu, grającej analogiami piłki nożnej i jedzenia, zagościła prawdziwa piłkarska gwiazda – Lukas Podolski. Przygotowania do meczów EURO 2020 idą w parze z realizacją zamówienia i dostawą, której finał wprawia w osłupienie kuriera, zaskoczonego spotkaniem ze sławnym piłkarzem.

Jednak to nie koniec – kolejne ikony piłki nożnej wystąpią w kampanii w całej Europie. W akcji dla wiodącego globalnego serwisu do zamawiania jedzenia online będzie można zobaczyć Fernando Torresa, Gianluigi Buffona i Virgil van Dijka.

“EURO 2020 bez wątpienia będzie najważniejszym wydarzeniem tego lata. Nie ma lepszego uczucia niż oglądanie swojej reprezentacji w starciu z najlepszymi drużynami na świecie. Taką okazję świętuje się w każdym domu, a odpowiednie jedzenie pod ręką odgrywa tu istotną rolę. Dlatego cieszę się ze współpracy z Pyszne.pl, zapraszając całe rodziny do wspólnej radości z meczów podczas jedzenia ulubionych potraw – dzięki temu to doświadczenie stanie się niezapomniane!” – mówi Lukas Podolski.

“Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej  Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia” – opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

Pyszne.pl jest nie tylko sponsorem EURO 2020, ale także partnerem 11 innych rozgrywek UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz wszystkich turniejów kobiecych. Serwis jest idealnym rozwiązaniem dla kibiców, którzy będą zamawiać  jedzenie podczas oglądania swoich ulubionych piłkarzy w największych klubowych i narodowych zmaganiach na świecie.


Zobacz też:

8 najważniejszych umiejętności, które powinien opanować każdy project manager

Jak współpracować z influencerem, by osiągnąć zamierzone efekty?

Znalezienie odpowiedniego influencera i ustalenie warunków współpracy to trudne zadanie. O czym warto pamiętać?

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Umiejętności project managera

8 najważniejszych umiejętności, które powinien opanować każdy project manager

Oculus

Aktualizacja v29 Oculus