w

„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim

„miło cię widzieć” na moście gdańskim

Neon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajduje się na Moście Gdańskim zyskał nową funkcję. Teraz dzięki zamontowaniu specjalnego ekranu wyświetlającego imiona, warszawiacy mogą pozdrowić swoich bliskich.

Lokalna aktywacja wykorzystująca neon „Miło Cię widzieć” to element kampanii rebrandingowej innogy (dawne RWE), która od września obejmuje cykl działań skupionych wokół tego przesłania. Do 2 października, wpisując imię na stronie www.milociewidziec.innogy.pl , warszawiacy mogą sami zdecydować, komu powiedzieć „Miło Cię widzieć”. Wpisane hasło zostanie wyświetlone na moście Gdańskim, a użytkownicy otrzymają pamiątkowe zdjęcie.

Miło cię widzieć, warszawo

Miło cię widzieć, najdroższa

Miło cię widzieć, jesienią

Miło cie widzieć, babciu

Aktywację DOOH oraz aplikację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania obejmują także online: social media i przygotowanie serwisu.

“Wspólnie z innogy naszym celem jest sprawienie, by dobra energia krążyła po Warszawie. Neon na Moście Gdańskim w emocjonalny sposób łączy online
i offline, umożliwiając każdemu podpisanie się pod hasłem innogy – Miło Cię widzieć.” – komentuje Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner
w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT strategicznie i kreatywnie odpowiada za rebranding RWE na innogy oraz zajmuje się stałą obsługą social mediów.

Cyber kids on real ponownie dla kanału comedy central

Cyber Kids on Real ponownie dla kanału Comedy Central

Ostecx créative dla banku zachodniego wbk

Ostecx Créative dla Banku Zachodniego WBK